Whitney Houston

Mycket bättre än förväntat! Så skulle jag beskriva Whitneys konsert i tisdags. Efter alla hemska recensioner och beskrivningar av konserter i London och Oslo, kändes det mest spännande att se hur det skulle gå för henne i Globen än att just se divan själv.

Visst har hon problem. Bröströsten är hes, lite svårkontrollerad och väldigt väldigt hostig. Dock inget man inte bör förvänta sig efter hennes leverne och för all del hennes ålder. De höga tonerna tar hon kanon och håller ut dem som bara hon kan göra. Publiken var helt fantastisk och det blev en riktigt lyckad konsert, det tror jag även Houston själv tyckte.

Trippen var väldigt trevlig och helt lagom. Nu är jag hemma igen i tre dagar innan det bär av till London på söndag. Jag hoppas sommaren flyter på lika bra som den är planerad. Det behövs efter den här hemska vintern.

Nu tillbaka till jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0