Din lördag, min måndag

Jag har varit sjuk och hemma från jobbet i veckan. Då har jag ändå ställt klockan på 11.30 för att vakna någon gång under förmiddagen och inte sova till 16. Dock har jag vaknat varje dag vid tidigast 13.00 och inte haft något minne alls av att jag stängt av alarmen.

Därför blev jag orolig igår kväll att jag skulle försova mig idag när jag skulle upp 08.00 så jag ställde fyra olika alarm, satte telefonen på extra högt ljud och lade den vid kudden.

Oron resulterade i att jag vaknade ungefär varannan timme natten igenom, övertygad om att jag försovit mig, tittade på klockan och insåg att det var väldigt många timmar kvar att sova och somnade sedan om. När alarmet till slut ringde med extra hög styrka flög jag nästan ur sängen i rena skräcken. Praktiskt men inte så skonsamt. Pigg är jag trots allt.

Kommentarer
Postat av: seku

När jag har såna nätter vet jag att jag inte kommer missa nått =P

2010-03-27 @ 19:09:00
URL: http://www.qvisten.se
Postat av: Elin

Ååh så blir det alltid tycker jag. Så himla jobbigt!

2010-03-28 @ 20:40:17
URL: http://elinstrandlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0