Intresseklubben antecknar alt. Värdelöst vetande

I natt har jag inte sovit alls, tror jag. Jag lyckades bara halvslumra i någon slags dvala och vända på mig fram och tillbaka natten igenom. Att börja jobba 06.30 gjorde inte det hela bättre men jag känner mig inte jättetrött ännu. Mer utmattad och utan tålamod bara.

När jag kommer hem har jag tvättstuga inbokad. I 1½h för den tid jag blev tvungen att boka gäller från 11-15 och jag slutar 13.30. Det brukar nästan alltid gå att få vilken tid man än vill ha för att tvätta, i mitt hus. Igår när jag var nere och kikade på tavlan var där fyra bokningar på hela månaden. Varav en så klart var just den tid jag tänkt idag. Smått irriterande.

Efter föregående inlägg har jag fått den på hjärnan. Irriterande även det.
"Mafämilihoumisjorop mafrendsajoenjo."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0