10.11.12

Jag har alltid tänkt att jag mest bloggat från jobbet, men jag har inte insett att det verkligen skulle gå så här länge mellan inläggen när jag inte längre sitter där.
.
De senaste veckorna har jag pluggat och skrivit och pluggat och skrivit. Nu är en tenta avklarad idag och en uppsats inlämnad igår. I helgen tänker jag bara vara ledig, trots ytterligare uppsatser att skriva. Nu får det faktiskt ta och vara helg.
.
Nästa vecka fyller jag år dessutom. Det har jag inte haft tid att tänka på riktigt så jag vet inte vad som sker eller vart jag befinner mig. Jag tycker att födelsedagar och högtider alltid befinner sig väldigt långt borta tills de plötsligt infinner sig nästkommande dag. Jag hinner inte riktigt förbereda mig. Det är lika bra att jag börjar planera julen samtidigt som födelsedagen redan nu.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Äääh du lägger för mycket tid på allt! Kom hem så går vi på Harry P, jag har premiärbiljett till dig på bra plats.

2010-11-12 @ 18:35:40
URL: http://diveby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0