Fortfarande inga böcker

Nu har jag missat fyra kapitel att läsa p.g.a. att mina böcker inte kommit ännu. Jag hoppas verkligen de dimper ner senast imorgon. I övrigt har det gått fint hittills, jag lyckades få ett bättre resultat på det diagnostiska testet än jag först trodde. Det, tillsammans med en intressant föreläsning idag om språkets uppkomst i korthet gör att det börjar kännas som en rolig kurs. Jag hoppas att den fortfarande gör det när litteraturstudierna drar igång.
.
I ett försök att lätta upp just litteraturdelen valde jag den delgrupp som ska arbeta med Jonathan Safran Foers "Extremely Loud and Incredibly Close". Det tror jag i alla fall blir lite roligare än Shakespeare och Selma Lagerlöf.
.
Just nu sitter jag med i-landsproblemet om jag ska äta köttbullar och mos till middag, eller pasta med bacon- och ostsås. Skönt att inte behöva fatta svårare beslut än så ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0