Test

Om några timmar ska jag till skolan och göra ett diagnostiskt test. Andra dagen. Det är dock enbart för vår egen skull, för att se vart vilken nivå man ligger på och kan få en hint om vilken växel man kommer behöva lägga i under kursen. Det blir verkligen spännande.
.
Jag passade på att rösta igår när jag var på campus. Där fanns en förtidsrösningsstation, så jag tänkte att det var lika bra att få det gjort eftersom jag måste förtidsrösta, då jag fortfarande röstar i Sundsvalls valkrets. Tråkigt nog kunde jag inte personrösta (så klart) men det fick gå ändå.
.
Nu kan jag säga till alla partivärvare på stan och campus att jag redan röstat, när de sträcker fram broschyrer och flyers. Om jag lyckas hindra min automatiska reflex från att ta det de sticker åt mig förstås. Det lär väl gå så där. Igår tog jag två på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

så lätt att bara ta med sig det som de sticker fram..men å andra sidan..lika lätt o slänga sen när man väl är hemma

2010-09-03 @ 10:29:48
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: kvistian christ

vad blev det för Parti?

2010-09-04 @ 19:58:38
URL: http://qvisten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0