Introduktion

Efter att ha blivit försenad i 20 min till "välkomstdagen" på universitetet igår, p.g.a. ett växelfel i tunnelbanan, beslöt jag mig för att bara kolla runt bygget en sväng för att hitta rätt idag.
.
Dagen gick mest ut på att föreningar och fakulteter skulle värva medlemmar lika intensivt som alla partier med valstugor längs vägen från tunnelbanan till universitetet. Istället gav jag Naturhistoriska riksmuséet ett kort besök.
.
Efter dagens första introduktionslektion känner jag mig nog bara mer förvirrad än innan då det dykt upp 2-3 böcker till som man tydligen behöver, som inte listats tidigare i de litteraturlistor som delats ut. Det får redas ut imorgon.
.
Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0