Bergsluft

När jag klev ut ur tåget förra veckan trodde jag att jag åkt framåt i tiden. Höstluften mötte mig som en vägg. Sedan dess är det bara solen som värmer. Jag har dock förstått att det gäller för större delen av landet. Enligt SVT är det dock bara allra nordligaste Norrland som ännu fått ordentlig höst.

Annars är det lika skönt som vanligt att vara uppe i staden mellan bergen. Försöker känna lugnet men har en massa saker jag behöver hinna med att göra. Imorse fick jag en släng av produktivitet och lyckades beta av en hel del saker, så nu kan jag nog snart luta mig tillbaka och bara känna mig ledig. Lagomt till jag ska åka tillbaka till Stockholm. Eller kanske det blir till London istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0