Deltävling 4

Nej, jag blir allt lite besviken över resultaten det här året. Rent generellt är årets Andra Chans väldigt mycket bättre än årets final och rent konkret ställs mina tre största favoriter mot varandra i dueller nu på lördag, vilket gör att bara en av dem kan ta sig till final.

Jag tror fortfarande på att Saade har ett övertag i finalen, men det känns svårtippat i år med deltävlingsresultaten i hand. Jag bävar för tant Sanna och tycker mig höra mer och mer om Danny. Jag hoppas sannerligen inte svenskarna drar till med en Anna Bergendahl 2 och skickar något från helt fel forum. Jag är nära att sätta min gräns så lågt.

Vad ska det blir av detta, vad ska det bli av detta... Jag hoppas fortfarande kunna åka till Düsseldorf och få känna mig åtminstone lite stolt. Det ska väl inte vara svårt att ordna? Sverige?

Kommentarer
Postat av: Markus

Njea. För Joppes egna skull är det nog bäst att han stannar hemma. Man vet ju aldrig vad du lär han för dumheter. :)

2011-03-27 @ 11:58:45
URL: http://macizz.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 02:57:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0