Kandidatuppsats

Det här med att skriva uppsats är inte min grej. Visserligen brukar jag lyckas bra osv, men det hjälper tyvärr inte ångesten och skrivkrampen som infinner sig av att bara veta i bakhuvudet vad man har att göra. På en timme har jag nu stirrat på ett diagram och klämt ur mig en liten analys på 200 ord.

Blir allt lite avundsjuk på de som kan sitta och ordbajsa hur mycket som helst, hur snabbt som helst. Själv sitter jag och ber om en ord-diarré, för att behöva föda fram vartenda ord och stycke färdigformulerat med bisats och hela faderullan tar en väldigt lång tid.

Just nu har jag ungefär 3500 ord skrivna sammanlagt, om en vecka bör jag vara färdig. Om jag ändå hade lite Cocillana eller in flaska vin för att sätta igång diarrén.

Kommentarer
Postat av: Johan Ruda

Jag har en flaska Cocillana här, jag!

2012-04-25 @ 16:56:57
URL: http://www.johanruda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0