Ecologica Berlina






Ikväll ska jag och den här stifta bekantskap. Det är ett nytt ekologiskt vin från Tyskland som enligt beskrivningen ska smaka gråpäron och gröna marmeladkulor, utan att vara särskilt sött. Enligt sann tradition var jag ju så klart tvungen att köpa det.

Det slår mig nu att jag förra gången skulle återkomma om hur vinet med smak av grön banan, gråpäron och mineral smakade men att jag glömde det. Enligt samma tradition kommer jag inte ihåg längre hur det var. Jag har bara för mig att vi tyckte om det. Jag ska försöka komma ihåg att ge en recension imorgon.

Glad Valborg! Elda lugnt.


Kommentarer
Postat av: Johan

det var inga gröna marmeladkulor där inte!

2009-05-01 @ 02:44:31
URL: http://www.ruda.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0